Reklamace

Vykazuje ji dodaná kniha vady, které považujete za nutné reklamovat, nebo ji chcete v zákonné čtrnáctidenní lhůtě vrátit, postupujte následujícím způsobem: Zašlete mně e-mail. Ten musí obsahovat číslo objednávky, název knihy, které se reklamace týká a popis zjištěných závad

nebo

zavolejte na telefonní číslo: +420 603162504 a reklamaci vyřídíme po telefonu. Budu požadovat číslo objednávky a popis zjištěných vad.

Po dohodě se mnou pošlete knihu na adresu uvedenou v Kontaktech. Jestliže bude reklamace oprávněná, uhradím náklady za dopravu.

O reklamaci rozhodnu do tří dnů po obdržení zásilky. Bude-li oprávněná, vrátím peníze do týdne na účet zákazníka. Totéž platí i pro vracení knihy v zákonné lhůtě. Reklamovaná, nebo vracená kniha nesmí být poškozená, ani opotřebovaná četbou, např. otisky prstů, zlomené hřbety atd.

 

Reklamace vyřizuji podle ustanovení Zákona o ochraně spotřebitele a Občanského zákoníku.